Scania G450 RETARDER SCHMITZ BAKKEN CARRIER TRS ICELAND 3.000 KG KLEP 569.000 KM SUPER STAAT COMBI
Op aanvraag
2017
569.000 KM
Description
Año de fabricación: 2017
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Ruedas dobles; Bloqueo del diferencial; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Eje elevador; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
SCANIA G 450 6X2 EURO 6 SCHMITZ BAK TRS ICELAND KOELING 3.000 KG KLEP TOP STAAT
Opbouw: Volledig geïsoleerd. Schmitz Cargobull 2017
Datum 1e registratie: 04 - 2017
APK tot: 04 – 2025
Kilometerstand: 569.000 km
Motorvermogen: 331 kW (450 PK) 13 liter 6 cilinder
Transmissie: Automaat
Afmetingen laadbak (lxbxh): 850 x 250 x 275 cm inw.
Afmetingen truck: (lxbxh): 1089 x 260 x 400 cm uitw.
Ledig gewicht: 13.550 kg
Laadvermogen: 14.450 kg
GVW: 28.000 kg
Kleur: Wit en grijs
Vering: Voor parabool, as 2 lucht, as 3 lucht
Emissieklasse: Euro 6 C
Asconfiguratie: 6X2
Stuuras: Ja, 1 en 3, de laatste as is ook liftbaar
Banden voor: 385/65 R22.5 L50% R50%
Banden as 2: 295/80 R22.5 L90% R90%
Banden as 3: 385/65 R22.5 L50% R50%
Laadklep: Dhollandia 3.000 kg achtersluitklep
Koeling: Carrier TRS Iceland met Ecodrive / powerpack voor wipkar / aanhangwagen
Cabine soort: Highline met 1 bed
Extra's: RETARDER, Highline cabine met 1 bed, Euro 6 C Emissie, Geschikt voor Nederlandse milieuzones tm 31-12-2029, 9 tons vooras, Gestuurde en hefbare naloopas, Airco, Standkachel, Carrier / TRS Iceland koeling inclusief start / stop systeem, EcoDrive Powerpack op de koeling voor het aandrijven van koeling op wipkar / aanhangwagen, 3.000 kg laadklep met bediening vanuit de cabine, Achterzichtcamera van Orlaco, 3x rails vloer/plafond, Stootplaten in de bak, Aparte accu’s voor de opbouw, 750 liter aluminium dieseltank, Adaptive cruise control, Radio/CD-speler, Diverse extra verlichting, Diverse achteruitrijverlichting, Complete onderhoudshistorie bij Scania, Keiharde laadbak van Schmitz in perfecte staat, Rondom zeer goede banden, Geschikt voor 26 Deense karren, 14 Veilingkarren, 16 blokpallets, 21 Europallets, etc, etc.
KOMT IN COMBINATIE MET:
SCHMITZ WIPKAR TRS KOELING GEGALVANISEERD CHASSIS SUPER STAAT
Opbouw: Koel/Vries
Merk en type chassis: Draco MZS 218
Koeling: TRS Carrier Iceland inc. EcoDrive en start – stop systeem
Datum 1e registratie: 05- 2017
APK: 02 - 2025
Afmetingen (lxbxh): 710 x 250 x 275 cm inw.
Ledig gewicht: 5.730 kg
Laadvermogen: 12.270 kg
GVW: 18.000 kg
Vering: Luchtvering
Soorten assen: Schmitz-assen met schijfremmen
bandenmaat: 385/55 R22.5
As 1: L50% R50%
As 2: L50% R50%
Extra's: ABS, EBS, Schmitz assen met Schijfremmen, Gescoopeerd chassis, Wielkeggen, Volledig geisoleerde opbouw, 3x RVS rails in vloer en plafond, 1x Horizontale vastzetrails in de zijwanden, TRS Iceland koeling met EcoDrive en start – stop systeem, temperaturen van -30 tot +30 (draait op 380V of op de koeling van de motorwagen), Mooie platte verdamper, Diverse LED achteruitrijdverlichting, Ferry-geschikt, Direct leverbaar en inzetbaar, Geschikt voor 22 CC, 12 Veilingkarren, 14 Blokpallets of 16 Europallets, etc, etc.
ZEER COMBI
TECHNISCH EN OPTISCH IN TOP STAAT
COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE BIJ SCANIA
DIRECT LEVERBAAR EN INZETBAAR
Marca de unidad de frío: Carrier
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Ruedas dobles; Bloqueo del diferencial; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Eje elevador; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
SCANIA G 450 6X2 EURO 6 SCHMITZ BAK TRS ICELAND KOELING 3.000 KG KLEP TOP STAAT
Opbouw: Volledig geïsoleerd. Schmitz Cargobull 2017
Datum 1e registratie: 04 - 2017
APK tot: 04 – 2025
Kilometerstand: 569.000 km
Motorvermogen: 331 kW (450 PK) 13 liter 6 cilinder
Transmissie: Automaat
Afmetingen laadbak (lxbxh): 850 x 250 x 275 cm inw.
Afmetingen truck: (lxbxh): 1089 x 260 x 400 cm uitw.
Ledig gewicht: 13.550 kg
Laadvermogen: 14.450 kg
GVW: 28.000 kg
Kleur: Wit en grijs
Vering: Voor parabool, as 2 lucht, as 3 lucht
Emissieklasse: Euro 6 C
Asconfiguratie: 6X2
Stuuras: Ja, 1 en 3, de laatste as is ook liftbaar
Banden voor: 385/65 R22.5 L50% R50%
Banden as 2: 295/80 R22.5 L90% R90%
Banden as 3: 385/65 R22.5 L50% R50%
Laadklep: Dhollandia 3.000 kg achtersluitklep
Koeling: Carrier TRS Iceland met Ecodrive / powerpack voor wipkar / aanhangwagen
Cabine soort: Highline met 1 bed
Extra's: RETARDER, Highline cabine met 1 bed, Euro 6 C Emissie, Geschikt voor Nederlandse milieuzones tm 31-12-2029, 9 tons vooras, Gestuurde en hefbare naloopas, Airco, Standkachel, Carrier / TRS Iceland koeling inclusief start / stop systeem, EcoDrive Powerpack op de koeling voor het aandrijven van koeling op wipkar / aanhangwagen, 3.000 kg laadklep met bediening vanuit de cabine, Achterzichtcamera van Orlaco, 3x rails vloer/plafond, Stootplaten in de bak, Aparte accu’s voor de opbouw, 750 liter aluminium dieseltank, Adaptive cruise control, Radio/CD-speler, Diverse extra verlichting, Diverse achteruitrijverlichting, Complete onderhoudshistorie bij Scania, Keiharde laadbak van Schmitz in perfecte staat, Rondom zeer goede banden, Geschikt voor 26 Deense karren, 14 Veilingkarren, 16 blokpallets, 21 Europallets, etc, etc.
KOMT IN COMBINATIE MET:
SCHMITZ WIPKAR TRS KOELING GEGALVANISEERD CHASSIS SUPER STAAT
Opbouw: Koel/Vries
Merk en type chassis: Draco MZS 218
Koeling: TRS Carrier Iceland inc. EcoDrive en start – stop systeem
Datum 1e registratie: 05- 2017
APK: 02 - 2025
Afmetingen (lxbxh): 710 x 250 x 275 cm inw.
Ledig gewicht: 5.730 kg
Laadvermogen: 12.270 kg
GVW: 18.000 kg
Vering: Luchtvering
Soorten assen: Schmitz-assen met schijfremmen
bandenmaat: 385/55 R22.5
As 1: L50% R50%
As 2: L50% R50%
Extra's: ABS, EBS, Schmitz assen met Schijfremmen, Gescoopeerd chassis, Wielkeggen, Volledig geisoleerde opbouw, 3x RVS rails in vloer en plafond, 1x Horizontale vastzetrails in de zijwanden, TRS Iceland koeling met EcoDrive en start – stop systeem, temperaturen van -30 tot +30 (draait op 380V of op de koeling van de motorwagen), Mooie platte verdamper, Diverse LED achteruitrijdverlichting, Ferry-geschikt, Direct leverbaar en inzetbaar, Geschikt voor 22 CC, 12 Veilingkarren, 14 Blokpallets of 16 Europallets, etc, etc.
ZEER COMBI
TECHNISCH EN OPTISCH IN TOP STAAT
COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE BIJ SCANIA
DIRECT LEVERBAAR EN INZETBAAR
Marca de unidad de frío: Carrier
Año de fabricación: 2017
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%;
Frenos: frenos de disco
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%;
General attributes
Brand | Scania |
---|---|
Fuel | Diesel |
Tax | Vehículo con IVA |
Condition | New |
General condition | Muy bien |
Properties
Curb weight | 13550 kg |
---|---|
Cylinder capacity | 12742 cc |
Payload | 14450 kg |
Max weight | 28000 kg |
Technical specifications
Axle configuration | 6 x 2 |
---|---|
Number of axes | 3 |
Transmission | Automática |
Extras
Westland, hermosa tierra
Westland: ¡el corazón de los Países Bajos! La ruta de tránsito por excelencia para el transporte de verdura, fruta, flores y plantas dentro y fuera del país. Es muy probable que pases cerca de Semtrade más a menudo de lo que crees. ¡Es hora de detenerse o hacer una parada en el Transportcentrum Westland, cerca de la A20! También es superfácil llegar para los transportistas ingleses, gracias a la conexión por ferry entre Hoek van Holland y Harwich.