DRACO MZS 218 WIPKAR 750 x 250 x 290 CM INSIDE TAIL LIFT 2021 TRS ICELAND TOP CONDITION NL TRAILERTRAILER
€25.000
2016
0 KM
Omschrijving
Constructiejaar: 2016
Bandenmaat: 445/45 R19.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Uitschuifbare opbouw: Ja
DRACO WIPKAR EBO BAK CARRIER TRS KOELING LAADKLEP (2021) 24 CC
Opbouw: Koel/Vries Martini EBO Rhoon
Merk en type chassis: Draco MZS 218
Koeling: TRS Carrier Iceland inc. EcoDrive en start – stop systeem
Datum 1e registratie: 03 – 2016
APK: 03 - 2025
Afmetingen (lxbxh): 750 x 250 x 290 cm inw.
Verstelbare lengte triangel: 40 cm
Ledig gewicht: 6.040 kg
Laadvermogen: 11.960 kg
GVW: 18.000 kg
Vering: Luchtvering
Soorten assen: SAF-assen met schijfremmen
Laadklep: Dhollandia 2.000 kg onderschuifklep
bandenmaat: 445/45 R19.5
As 1: L40% R40%
As 2: L40% R40%
Extra's: In lengte verstelbare triangel (40 cm), Dhollandia 2 tons laadklep van bouwjaar 2021 !!, ABS, EBS, SAF assen met Schijfremmen, Gescoopeerd chassis, Wielkeggen, Volledig geisoleerde opbouw gebouwd door Martini en opgebouwd door EBO Rhoon, 5x RVS rails in vloer en plafond, 1x Horizontale vastzetrails in de zijwanden, TRS Iceland koeling met EcoDrive en start – stop systeem, Temperaturen van -30 tot +30 (draait op 380V of op de koeling van de motorwagen), Mooie platte verdamper, Diverse LED achteruitrijdverlichting, Ferry-geschikt, Direct leverbaar en inzetbaar, Geschikt voor 24 CC, 14 Blokpallets of 18 Europallets, etc, etc.
Bandenmaat: 445/45 R19.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Uitschuifbare opbouw: Ja
DRACO WIPKAR EBO BAK CARRIER TRS KOELING LAADKLEP (2021) 24 CC
Opbouw: Koel/Vries Martini EBO Rhoon
Merk en type chassis: Draco MZS 218
Koeling: TRS Carrier Iceland inc. EcoDrive en start – stop systeem
Datum 1e registratie: 03 – 2016
APK: 03 - 2025
Afmetingen (lxbxh): 750 x 250 x 290 cm inw.
Verstelbare lengte triangel: 40 cm
Ledig gewicht: 6.040 kg
Laadvermogen: 11.960 kg
GVW: 18.000 kg
Vering: Luchtvering
Soorten assen: SAF-assen met schijfremmen
Laadklep: Dhollandia 2.000 kg onderschuifklep
bandenmaat: 445/45 R19.5
As 1: L40% R40%
As 2: L40% R40%
Extra's: In lengte verstelbare triangel (40 cm), Dhollandia 2 tons laadklep van bouwjaar 2021 !!, ABS, EBS, SAF assen met Schijfremmen, Gescoopeerd chassis, Wielkeggen, Volledig geisoleerde opbouw gebouwd door Martini en opgebouwd door EBO Rhoon, 5x RVS rails in vloer en plafond, 1x Horizontale vastzetrails in de zijwanden, TRS Iceland koeling met EcoDrive en start – stop systeem, Temperaturen van -30 tot +30 (draait op 380V of op de koeling van de motorwagen), Mooie platte verdamper, Diverse LED achteruitrijdverlichting, Ferry-geschikt, Direct leverbaar en inzetbaar, Geschikt voor 24 CC, 14 Blokpallets of 18 Europallets, etc, etc.
Constructiejaar: 2016
Bandenmaat: 445/45 R19.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achtera
Bandenmaat: 445/45 R19.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achtera
Algemene kenmerken
Merk | DRACO |
---|---|
Brandstof | Overig |
BTW | BTW-voertuig |
Conditie | Nieuw |
Algemene staat | Zeer goed |
Eigenschappen
Ledig gewicht | 6090 kg |
---|---|
Laadvermogen | 11910 kg |
Max. gewicht | 18000 kg |
Technische specificaties
As configuratie | 4 x 0 |
---|---|
Aantal assen | 2 |
Extras
WESTLAND, PRACHTLAND
Westland: het hart van Nederland! Dé doorgangsroute voor transport van groente, fruit, bloemen en planten naar binnen- en buitenland. Grote kans dat je vaker dicht bij Semtrade in de buurt bent dan je denkt. Tijd voor een (tussen)stop op het Transportcentrum Westland, vlakbij de A20! Ook voor Engelse transporteurs een piece of cake , via de ferryverbinding
Hoek van Holland - Harwich.